Meniu
Savivaldos institucijos

Įstaigos savivalda yra švietimo valdymo sistemos dalis, grindžiama švietimo tikslais, vykdomomis programomis ir susiklosčiusiomis tradicijomis.

Savivaldos institucijos, kompetencijos ir sudarymo principai įteisinti įstaigos nuostatuose. Nutarimai posėdžiuose priimami dalyvaujančių balsų dauguma.

Lopšelyje-darželyje „Eglutė“ yra pagrindinės institucijos:

1. Mokyklos taryba.

Mokyklos taryba yra aukščiausioji Mokyklos savivaldos institucija, telkianti Mokyklos ugdytinių tėvus (globėjus), mokytojus, kitus darbuotojus ir vietos bendruomenę demokratiniam Mokyklos valdymui, padeda spręsti aktualius Mokyklos klausimus, atstovauja Mokyklos teisėtiems interesams. Mokyklos taryba mūsų įstaigoje sudaro penkti asmenys: du tėvų atstovai, išrinkti grupių tėvų komitetų susirinkime, du mokytojų atstovai, išrinkti mokytojų susirinkime, vietos bendruomenės atstovą deleguoja seniūnaičių sueiga.  Posėdžių nutarimai priimami balsų dauguma. Mokyklos taryba atsiskaito Mokyklos bendruomenei.


2. Mokytojų taryba.

Mokytojų tarybą sudaro penki išrinkti atstovai. Mokytojų tarybos nariu negali būti Mokyklos direktorius. Mokytojų tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu trejų metų kadencijai. Mokytojų tarybos posėdžiai protokoluojami ir šaukiami ne rečiau kaip du kartus per mokslo metus. Mokytojų taryba inicijuoja kaitos procesus, formuoja ir teikia siūlymus dėl Mokyklos veiklos tikslų, svarsto ugdymo programų įgyvendinimą, ugdymo rezultatus, analizuoja skirtingų gebėjimų vaikų ugdymo organizavimo principus ir pan.



3. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų grupių tėvų komitetai.

Grupių tėvų komitetą sudaro trys tėvai (globėjai). Grupių tėvų (globėjų) komitetai kartu su mokytojais planuoja grupės susirinkimus, padeda mokytojams spręsti iškilusias organizacines problemas, teikia siūlymus mokytojams dėl ugdymo proceso tobulinimo, padeda organizuoti išvykas, renginius, kurti aplinkas.


4. Metodinė taryba

Metodinės tarybos nariai yra visi mokytojai. Metodinei tarybai vadovauja pirmininkas, kurį renka Metodinės tarybos nariai atviru balsavimu trejiems metams. Metodinės tarybos veiklą koordinuoja Mokyklos direktoriaus pavaduotojas ugdymui. Metodinės tarybos susirinkimai šaukiami ne rečiau kaip vieną kartą per ketvirtį. Metodinės tarybos susirinkimus organizuoja pirmininkas. Metodinė taryba organizuoja metodinę veiklą, susitaria dėl ilgalaikių ir trumpalaikių ugdomosios veiklos planų rengimo principų, svarsto mokytojų parengtas programas, aptaria metodikų naujoves, analizuoja vaikų ugdymosi poreikius ir rezultatus, aptaria kvalifikacijos tobulinimo poreikius ir pan.

Nuorodos